Pages

Rabu, 23 Mac 2011

Bersamamu Kucing

Helo semua

semalam xpnah2 aku tgk cite Bersamamu kat tv3 tu tbe2 pasal cite kucing memang pasti aku akan beriye2 dok dpn tv..ish ntah mcm mane bole terjebak bela kucing..dari sekor kucing skang dah 20 ekor kucing aku bela hahahaha mcam xcaye plak..tp kucing aku xdela dok dalam umah je mesti kucing nak bebas mcam manusia jugak kan..aku bela kucing biase2 je bkn yg import pnye..paling x bole blah kalo kat taman aku ade org wat kje kawen kucing2 aku msti sebuk2 nak join skali pastu wat lah muka kesian hehehehe..bela kucing bole hilang tension maen2 ngn kucing..aku memang anti orang yang suka2 sepak kucing,kalo ye pon xsuka xyala nak sepak binatang..bodo ye org nme je manusia xde otak agak ye..yg pnting I LOVE CAT!!

mini dgn kecik dah xdela lagi :-( 

1 ulasan:

  1. salam..

    baguskan sebenarnye sape yang bela kucing...

    BalasPadam