Pages

Khamis, 27 Januari 2011

kerja...kerja...kerja....

lalalalala
hari-hari kerja
lalalalala
bosan dengan kerja
lalalalala
hidup harus kerja...kerja

Dulu pagi masuk opis dari kol 8.30 smpai 5.00 ptg..
Time malam dari kol 8.00 smpai 12 malam kje partime cybercafe..
Skang masuk opis macam biase...
Malam dok umah jela...

Buat ape cari duet bnyak2 kalo asyk sakit x ckup rest..
JAGALAH KESIHATAN ANDA!!

Isnin, 24 Januari 2011

Bukan Diriku

                                           
Yeaahh!!akhir ye abs jgak sinetron Bukan Diriku...
Lepas ni mmg mlas nk menghadap Tv lg...
Aku bkn ske tonton Tv lg2 cte indo...
Ntah mcm mane tah aku bleh tertgk cte ni..
Jalan cte kire Ok lah tpi part akhir x bape nak best..
Ade Feling gak aku tgk cte ni...Hehehe
nak nynyi ckit lagu dlm cte ni ...
Dgau ye
Setelah kupahami........
Ku bukan yang terbaik......
Yang ada di hatimu.....
Lalalalaalalalala lpe lirik plak....

Rabu, 19 Januari 2011

Demam Kura-kura

Mood demam skang nie...
Buat kaje pon mcm xde feling...
Makan pon xde selera..
Nak ketawe pon xde smangat lagi..
Dah telan panadol pon x baek lagi!!
Bngang je gase!!Dah le ubat xsdap!!
Pastu pahit nak mmpos!!Bnci aku!!
SANGAT-SANGAT XDE MOOD:((((

Jumaat, 14 Januari 2011

Bila waktu telah terhenti

      Salam Jumaat...
Bila waktu telah terhenti nynyian Opick...
     Aku ske sgt lirik lgu nie...

video

Lirik Lagu
         Bagaimana kau merasa bangga
             Akan dunia yang sementara
    Bagaimanakah bila semua hilang dan pergi
          Meninggalkan dirimu

          Bagaimanakah bila saatnya
    Waktu terhenti tak kau sadari
       Masikah ada jalan bagimu untuk kembali
          Mengulangkan masa lalu

     Dunia dipenuhi dengan hiasan
  Semua dan segala yang ada akan
                Kembali padaNya

   Bila waktu tlah memanggil
      Teman sejati hanyalah amal
        Bila waktu telah terhenti
   Teman sejati tingallah sepi

Ahad, 9 Januari 2011

Bila hati mula berdebar-debar

Bila hati mula b'debar-debar msti rase resah gelisah
Tu tande ye org da jatuh cinta,,^_^
tp tu bukan persoalan ye aku jatuh cinta ek
krn esok aku ade interview kje la...hahaha
nie bkn firstime aku interview dah byk kali dah
tapi terase tkot N gementar jgak..

bile igt2 kn blek ade skli cte sdey..:-(
mse g tmuduge kje kt bank aku eksiden..
Peh!!nsb baek x trok ade luke ckit tp mmg sakit ooHH...
kalo aku parah mmg aku saman org lnggar aku!!
terpakse aku batal niat gi tmuduge..
mmg sdeh ar mse tu..hanye tuhan je yg tahu...
seminggu aku deman terkejut..
smpai skang trauma nk lalu tmpt kejadian..hahaha

harap2 esok xde ape2 tjd..
doakn sy bjaye yok...amin:))

Sabtu, 8 Januari 2011

~ape bile mate ku merah~

                OH!sungguh indah ary ni..tgk jam eh da kol 10.30 pg..
                 Alamak!!mmpos aku da lmbt ni,umah xkms lg..
                     Kang xpsl2 kne m'dgr DJ Mom membebel...
Sepantas kilat tnpe pndang kiri n knan da mcm lipas kudung aku kms umah..
                 Ah!selesai gak, xsmpat 1 jam aku kms...
                        biase la kje msti pntas n cekap..hehehe
              Bagos ni kalo nk kuar,dala lme gak aku x kuar lpak2..
                    Dah siap mndi nk tgk mke kat crmin tgk2..........
           EH!! asl mate aku merah ni siap tmbuh biji kcik lg 2..
       Ptot ar smlm asyk gtal je mte ni..nape xperasan plak aku ni..
         HAHAHA adk aku gelakkn aku..pdn mke ske skodeng owg...
    Sory ckit xde mse aku nk skodeng owg, byk lg kje aku nk wt bdo!!!
                 Tak jd nk kuar dok umah la jwb ye...*bersedih

gambar hiasan sahaja

-sebab mate sakit adalah tergangunya fungsi mate sebagai alat indra yg biase nye terjadi pada bahagian fisik mate dan juga bahagian dalam mate..

Khamis, 6 Januari 2011

ADA APA DENGAN CINTA

                Cinta satu anugerah Allah......
           Perasaan halus cetusan fitrah.....
              Ingin disayangi kasih dicurah...
           Ajal jodoh kepada-Nya berserah....
              Cinta ada di merata-rata....
           Ada di desa atau di kota....
               Cinta tak kenal siapa kita...
           Miskin papa atau berharta....
               Cinta tiada boleh dipinta...
           Sehati sejiwa seia sekata....
               Cinta sebenar tiada dusta....
           Jika dipaksa jiwa meronta....
              Di mana hadirnya cinta.....
          Cinta bukan di hati…bermula di mata....
              Kenapa cinta jadi buta.....
          Kerna di hati kasih bertakhta....
             Cinta itu punyai kuasa....
         Tiada dilihat dapat dirasa.....
             Tetap setia sepanjang masa....
         Cinta itu bagai api pelita....
            Menyinar kamar hati gelita....
        Senyum terukir penawar derita....
            Awas melafaz kalimah cinta....
        Nanti berendam si air mata....
            Hancur luluh remuk sejuta.....
        Menyangka kaca itu permata.....
            Zaman bercinta itu indah....
        Setiap kata ibarat madah....
           Tiada susah semuanya mudah....
        Hilang madu terbang pindah....
          Kata orang hebat cinta pertama...
       Cinta yang lain takkan sama....
          Kataku cinta hebat kekal lama....
        Cintakan Allah paling utama.....
           Ada orang cinta pada wanita....
        Yang lain pula pada harta....
           Tak kurang juga pada takhta......
       Cinta agung pada Pencipta....
          Dia menguasai alam semesta....

       Kepada Dia kembalinya kita....
          Biar apa pun cinta kita....
       Biar berpijak di bumi nyata.....
          Usah dilihat nafsu semata.....
       


 




Selasa, 4 Januari 2011

COMING SOON PIRATES OF THE CARIBBEAN: ON STRANGER TIDES

Synopsis cite ni tentang Captain Jack Sparrow dalam satu pengembaraan penuh aksi. Berselisih dengan Angelica (Penelope Cruz) yang sukar difahami dia tidak pasti jika ia adalah cinta atau jika dia satu pelukis penipu tidak ada belas kasihan yang sedang menggunakan dia mencari Fountain of Youth rekaan. Bila dia memaksa dia di kapalRatu Dendam Anne,” kapal lanun legenda Blackbeard (Ian McShane), Jack mendapati dirinya pada satu pengembaraan tidak diduga di mana dia tidak tahu yang takut lebih banyak Blackbeard atau Angelica, dengan yang dia berkongsi satu masa lampau misteri. Para pelakon antarabangsa termasuk francais memeriksa Geoffrey Rush sebagai Captain Hector Barbossa and Kevin R. McNally berdendam sebagai rakan lama Captain Jack Joshamee Gibbs, ditambah Sam Claflin sebagai satu mubaligh kuat dan Astrid Berges-Frisbey sebagai satu ikan duyung misteri. Saksikan di pawagan Mei 2011 kot...

                                          Trailer Pirates of the caribben : on stranger tides
video

msti kne tgk ni da lme aku tggu akhr ye muncul gak..
tp dlm cte kali ni xde lg Keira Knightley dgn Orlando Bloom...
xpe jnji ade Johnny Deep suda ckup...
minat tgk lakonan Jack Sparrow, tah ble nk dpt jmpe die tah...
Johnny kalo mahu dtg Malaysia bgtahu sy au...
xya malu2 nti sy pon malu jugak...hehehehe



Isnin, 3 Januari 2011

OH!!MRS JERAWAT

Apakah mksod JERAWAT???

Jerawat adalah masalah anak muda tetapi ia juga melibatkan orang dewasa. Jerawat terjadi bila kelenjar minyak mengeluarkan terlalu banyak minyak dan sebum di kulit terutamanya di muka , dada dan belakang iaitu kawasan yang mempunyai banyak bulu roma.Liang minyak yang tersumbat akan menjadi bintik putih jika ia terjadi di bawah kulit atau bintik hitam jika di lapisan luar kulit. Kulit akan menjadi kemerahan jika radang terbentuk di sekeliling liang tersebut.


xpnah tiru gaya mcm ni

             aku x suke jerawat,dale sakit pedih plak 2..
               time nk sapu ubat peh! bpk gler sakit siot..
muke aku jarang ade jerawat tp xtahu nape la skang ni kerap tumbuh..
           xkan berangan sekejap pon jerawat ni nk tumbuh kot..
                          Jahat la mrs jerawat nie!!!!

                  p/s: Berangan bila nak dapat jmpe Johnny Depp

Ahad, 2 Januari 2011

Di tag oleh http://olicksya.blogspot.com/

YAHOOO!! BACK TO SCHOOL

yahoo!!kembali ke skola...ary ni patut ye aku da ade kt skola tp xtahu la nape cikgu 2 halau aku tah..die ckp aku blom matang aku..penat je awl2 pg da bgn siap2 nk gi skola..pastu cikgu siap pgl guard halau aku 2, xleh blah btol ar cikgu 2..wt malu aku je mse 2...org b'iye2 nk gi skola,bkn sng nk dpt pelajar yg rjin nk gi skola mcam aku ni..xpe2 ade ubi ade batas, ade hari nanti aku balas...
HAHAAHAHA!!*ktwe setan,jgn contohi bdk mcm ni......