Pages

Rabu, 29 Disember 2010

~Sesi Pendaftaran Skola~

Hari ni pg2 aku da siap nk g skola lme aku..Yela nk daftarkn adk msok skola form 1,knon2 ye aku kre b'tangungjawab la gak hehehe..Dah lme agk aku xjejak kaki msok dlm ex school aku..wlapun hakikat ye skola dgn umah bkn jauh mne pon dlm 5min da smpai..Smpai2 je aku tgk perghh da lawa da skola ni eh mse time aku skola x pon smua ni..Rindu ye zaman skola rse nk putar lek jd bdk SKEMA*skema la sgt...Nsb baek r Doremon x tgl kt Malaysia..Yg ade Si Giant 2 nk wt pe asyk nk buli org je kje die..kalo Doremon ade da lme aku mnta tolong Doremon putar lek mse...Pdn muke!adk2 aku da kne skola lek..lg bgs dorang skola dr dok lpak kt umah je pastu bgn tdo lmbat..SELAMAT BERSEKOLAH!!!!HAHAHAAHAHA


                           pic ambk kt laman web SMKBB

Tiada ulasan:

Catat Ulasan